Over mij

Mijn foto
hallo ik ben stijn en dit is mijn blog

vrijdag 20 mei 2011

's Werelds rapste rapper

Een Spanjaard genaamd: Choin a.k.a. Domingo Edjang Moreno, s 's werelds rapste rapper sinds 23 december 2008. Hij is geboren op 28 april 1977 in Madrid. Hij verbrak het vorige record van de rapper Rebel XD die in 1 minuut 852 woorden rapte. Op 23 december deed Choin mee aan de show Guiness book records. Choin rapte in 1 minuut maar liefst 921 woorden.Hij deed het wel in 2 keer. Bij de eerste poging stopte hij na 30 seconden maar verbrak hij het record. Voor hij zijn record vestigde was Choin een lid van een groep/band WFN (Wild for da Night).
Tijdens de show moesten ze een computer gebruiken om het aantal woorden registreren dat Choin gebruikte want Choin spreekt zo snel dat je bijna geen enkel woord kan verstaan. Om het aantal woorden te tellen moeten ze de geluidopname opnieuw afspelen maar wel in slow motion. De jury moet ook controleren of alle woorden dat Choin uitspreekt wel correct zijn en bestaan dat hij niet zo maar iets "brabbeld".

Dit is het filmpje waarin Choin tijdens de show het record verbreekt. Bekijk het en probeer aandachtig te luisteren in die ene minuut dat hij 921 woorden rapt en laat me weten in een reactie na of je woorden kan verstaan. Een kleine medeling, Choin rapt in het Spaans.

1 opmerking:

  1. Op de blog van Julie http://juliehendrickx.blogspot.com/ vond ik ook een artikel dat hierover ging, ga zeker eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen